Wednesday, November 4, 2009

"Susah-susah aje"

Dah lama tak jengah blog... bukan malas tapi banyak sangat masalah, bila time nak start entry baru je, macam-macam yang datang mengganggu seolah-olah cemburu betul dengan aku...padahal kisah yang aku nak kongsikan bukan cerita panas macam movie LD ke..., Michael Jackson´s This Is It ke..., atau apa-apa saja yang membuatkan orang teruja sangat nak pergi tengok wayang. Walaupun kisah ni dah macam nak basi tapi aku cuba juga usaha untuk dientrikan hahahahahha. Kalau nak tau, masa yang ciput aku ada untuk aku update blog aku ni pun ada juga insan yang cemburu secara tak sengaja... mana taknya, masa-masa sesak dan sibuk nak menaip ni ler orang tu sibuk nak berkongsi kisah "30 tips to be a perfect person" & "15 tips to be an Empowered Muslim". Kisahnya memang sangat menarik, tetapi aku betul-betul mintak maaf sebab terpaksa memberi perhatian pada apa yang aku sedang lakukan ni.... tapi jangan lah merajuk dan jugak risau ok, kau sendiri juga yang sediakan "handout" untuk aku menelaahnya kemudian. Thanx Fren. Berbalik cerita tadi, aku memang dah lama sangat nak makan ayam panggang/bakar sebenarnya, macam yang ada kat Pizza Hut tuh, apa nama dia? "Spicy Chicken Wings", disebabkan dah lama tak masuk restoran PH ni...tak tau lah ada lagi ke menu yang aku teringin sangat tuh...dan tak sure lah pulak sama ada ianya dalam set combo meals atau sensasi delight. cewah macam poyo plak aku nih! Memang dah lama sangat tak ke sana. Tapi takkan semata-mata teringin punya pasal, aku nak ke tempat yang boleh buat aku pokai...tul tak? Gila hapa! hahahahahha. Kenapa aku nak jugak story pasal ayam ni? sebabnya aku dah penat menyambar (sempat curi) kamera ketua editor juga merangkap bos aku yang pada masa tu betul-betul berada depan mata aku semasa aku asyik menikmati ayam panggang ni! memang lazat...nyami...nyami...nyami!. Aku dapat rasakan yang ayam ni lebih sedap dari ayam yang aku teringin sangat nak makan tuh!...so jangan lah pulak kembang bontot pada orang yang masak tu yea!. Aku jugak nak ucap terima kasih banyak-banyak pada insan yang macam paham-paham je aku tengah ngidam ayam panggang, sebab sudi membekalkan hidangan ini untuk aku walaupun dah berkali-kali aku pesan dengan kata-kata Felix kat dia "susah-susah aje". Sebab, kalau ikut pesanan aku memang dia akan susah agaknya...bunyinya sakit sikit..."Terima kasih daun keladi, kalau ada lebih, bawak lagi ok!... hahahahhahahah.

1 comments:

Romibaiduri Zahar said...

Tak susah pun....
hampeh la, mana org dengki wey...
cuma nak kongsi bukan suruh baca time2 tuh...
hagak2 r...